Zomervakantie 2009

28 augustus 2009

De eerste weken van de zomervakantie waren er nog veel mensen in Dubai. Door de tomeloze inzet van zwemjuf Mariella haalde Benthe haar A- en B-zwemdiploma, binnen 2 dagen achter elkaar (!). Wat een prestatie, proficiat kleine Woezel!! Lieve Mar, hartelijk bedankt, super gedaan!

Ook zijn we met Benthe's vriendinnetje Shane en haar mama, Audrey, naar High School Musical 2 geweest. Miss Shelly, Mirthe's juf van de creche, had een van de hoofdrollen. Na afloop gingen we handtekeningen halen, Benthe en Mirthe hebben genoten, het was een fantastische voorstelling.

Op 14 juli vertrokken Christine, Benthe en Mirthe voor 6 weken naar Nederland, Johan volgde 4 weken later. Wat was het toch prachtig weer, lekker naar zee geweest, in speeltuinen geravot, restaurantjes bezocht, bij de opa's en oma's gelogeerd, andere familie en vrienden (ook uit Dubai)opgezocht, heerlijk uitgeslapen, etc. Per toeval konden we een paar weken in ons eigen huis in Den Bosch en als vanouds gingen onderling babyfoons, laptops en koffie over en weer alsof we niet zijn weggeweest.... Hieronder een vakantie-impressie.


(FOTO's VOLGEN)

1 comment:

Ton said...

Wat leuk dat ik zomaar even kan komen op jullie blog... Vergeef me als je mij brutaal vind, echter dit is voor mij de enige manier om van de wereld te genieten door lichamelijke omstandigheden, zowel van mijn echtegenote als van mijzelf...

Hartelijk dank bij voorbaat!

Gods zegen Ton/Petrus.

Archief blog